In contact komen kan fysiek of op afstand. Ontdek hieronder hoe.

Enkele tips (help ons jou te helpen):

  • Ons favoriete medium is e-mail doordat het exact en opvolgbaar is. De filosofie én wetenschappelijke uitleg hierachter vind je hier. Om een optimale communicatie mogelijk te maken, zijn volgende dingen interessant om te weten:
    • Vul een ONDERWERP in dat een ZINVOLLE betrekking heeft op je vraag. E-mails met lege onderwerpen of onderwerpen als “info”, “vraag”, “Vraag Bob”, … worden, samen met de andere spammails die dezelfde soort onderwerpen gebruiken, ongelezen verwijderd. Dat is niet voor de lol: als je ongeveer 300 mails per dag ontvangt en je moet alle “Vraag <vul hier de naam van je favoriete spammer in>” eerst openklikken om te weten of dit een spammail is of niet, dan is de lol er echt wel snel af 😉.
      Controleer dus ALTIJD of je onderwerpregel UNIEK, ZINVOL en OPZOEKBAAR is.
    • Zorg dat je vraag DUIDELIJK, LOGISCH en COMPLEET is: “de kwaliteit van uw vraag bepaalt de kwaliteit van ons antwoord”. Al heel veel jaren op zoek naar een glazen bol, maar nog altijd niet gevonden: dus wanneer je een vraag hebt: zorg dat ze compleet en duidelijk is. Spaart ons allebei tijd en moeite en is de snelste manier naar jouw beste oplossing.
    • Stuur informatie zoals model- en typenummers ALTIJD in TEKSTFORMAAT. Een foto als ondersteuning mag, maar wordt na het verwerken niet opgeslagen.
  • Nooit bellen voor niet-dringende zaken a.u.b. Ook nooit bellen voor openingsuren (staan immers op deze site), technische informatie,  componentvragen, … dat zijn allemaal exacte vragen dus: exact medium -> e-mail 😉.



Adres afhaalbalie

Nieuwstraat 153-155
9100 Sint-Niklaas


037774461 (UITSLUITEND voor DRINGENDE zaken)
 

Adres webshop

 

Wil je trouwens in contact blijven?

Abonneer je dan op onze “Elektroscoop”-mailinglijst. Spamvrij en wanneer ik niets te vertellen heb, stuur ik ook niets, deal? Abonneren kan o.a. via deze link. Zie ik je daar?

 

 

Afspraak maken

Op momenten dat afspraken handig of nodig kunnen zijn (zie bv. de coronasituatie van afgelopen maanden), wordt er hier de mogelijkheid geboden om een afspraak online in te boeken.

Korte handleiding:
1. Kies gewenste datum en tijd voor een afspraak. Als er staat een ander moment te kiezen, dan betekent dit dat je een moment hebt uitgekozen waarop er geen afspraak gemaakt kan worden.
2. Vul in (bij “Doel van de afspraak”) WAAR EXACT de afspraak over gaat, naam en e-mailadres. Vermijd gmail- en de hotmail-familie (hotmail, outlook, live, …) omdat deze vaak miserie geven met spamtoestanden en de communicatie dan totaal niet vlot verloopt, zie punt 4.
3. “Bewijs” ook nog even dat je geen robot bent, dat je akkoord gaat met de (korte) opslag van je gegevens (GDPR) en klik op opslaan.
4. Het systeem stuurt een bevestiging van je afspraakAANVRAAG. Dit is nog geen definitieve bevestiging van de afspraak. Je afspraak is pas definitief zodra door ons per e-mail bevestigd (vandaar dat het gebruik van een betrouwbaar e-mailadres zo belangrijk is).

    Met dit formulier kun je ook contact maken

     

    wpChatIcon