Een vraag? Een melding? Top!
Zorg er dan ook voor dat ik ze kan behandelen: houd rekening met AL deze punten:

  • Vul een ONDERWERP in dat een ZINVOLLE betrekking heeft op je vraag. E-mails met lege onderwerpen of onderwerpen als “info”, “vraag”, “Vraag Bob”, … worden, samen met de andere spammails die dezelfde soort onderwerpen gebruiken, ongelezen verwijderd. Dat is niet voor de lol: als je ongeveer 300 mails per dag ontvangt en je moet alle “Vraag <vul hier de naam van je favoriete spammer in>” eerst openklikken om te weten of dit een spammail is of niet, dan is de lol er echt wel snel af 😉.
    Controleer dus ALTIJD of je onderwerpregel UNIEK, ZINVOL en OPZOEKBAAR is.
  • Zorg dat je vraag DUIDELIJK, LOGISCH en COMPLEET is: “de kwaliteit van uw vraag bepaalt de kwaliteit van ons antwoord”. Al heel veel jaren op zoek naar een glazen bol, maar nog altijd niet gevonden: dus wanneer je een vraag hebt: zorg dat ze compleet en duidelijk is. Spaart ons allebei tijd en moeite en is de snelste manier naar jouw beste oplossing.
  • Stuur informatie zoals model- en typenummers ALTIJD in TEKSTFORMAAT. Een foto als ondersteuning mag, maar wordt na het verwerken niet opgeslagen.

    wpChatIcon