1. Hoe zoek ik een product?
    U kan een product zoeken door de catalogus te doorbladeren, dit doet u door een productcategorie te kiezen onder de knop "Producten" in de bovenste navigatiebalk van de webste. Nadat u de gewenste categorie hebt gekozen, klikt u op deze categorie. U krijgt nu een overzicht van alle producten in deze categorie.

    U kan een product ook zoeken door een zoekterm in te vullen in het vakje rechtsboven "zoek in onze catalogus" en op de "enter" toets van uw computer te drukken. U krijgt dan een overzichtslijst van alle producten die aan uw zoekcriteria voldoen.

  2. Hoe bekijk ik de details van een product?
    U kan de details van een product bekijken door op de productfoto te klikken in de overzichtspagina die u heeft bekomen na het uitvoeren van puntje 1.

  3. Hoe bestel ik een product?
    U kan een product bestellen door in het overzicht, dat u verkreeg na het uitvoeren van puntje 1, een aantal in het daarvoor voorziene vakje in te vullen en op de knop "bestel" te drukken.

    U kan een product ook bestellen door in de detailpagina van het product, die u verkregen hebt na het uitvoeren van puntje 2, een aantal in het daarvoor voorziene vakje in te vullen en op de knop "bestel" te drukken.

    Na het drukken op de knop "bestel" komt u in het winkelmandje terecht waar u het geselecteerde product ziet verschijnen met het aantal dat u hebt opgegeven.

    U kan op meerdere producten toevoegen aan uw winkelmandje door deze één per één op te zoeken in onze catalogus en ze te bestellen zoals hierboven beschreven.

    Een bestelling is nog NIET geplaatst na het vullen van uw winkelmandje. U dient hiervoor de bestelling te bevestigen.

  4. Hoe plaats ik mijn bestelling definitief?
    U kan uw bestelling definitief doorsturen, indien u reeds op de website bent geregistreerd, door u met uw gebruikersnaam en wachtwoord aan te melden op de website. U kan dit doen onder aan het winkelmandje of bovenaan de website op "log in" te klikken.

    Indien u aangemeld bent op de website ziet u onder aan het winkelmandje de knop "bestellen". Als u op deze knop drukt dan gaat u naar de volgende pagina waar er nogmaals een overzicht gegeven wordt van uw bestelling. U kan op deze pagina op de knop "OK" drukken om uw bestelling definitief door te sturen, u kan op deze pagina ook nog op de knop "wijzigen" drukken.

  5. Hoe betaal ik mijn bestelling?
    U kan uw bestelling online betalen via de beveiligde servers van Ogone (www.ogone.com). U kan ook kiezen voor betaling na ontvangst van de bestelbevestiging via een overschrijving, uiteraard gaat deze manier van betalen trager dan de online betalingswijze. Bepaalde klanten kunnen ook het voorrecht krijgen te betalen na ontvangst van de goederen en na ontvangst van de factuur.

  6. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
    Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u van ons een ontvangstbevestiging. Na nazicht van uw bestelling krijgt u van ons een bestelbevestiging. Indien wij de bestelling hebben moeten wijzigen, omdat bijvoorbeeld een aantal producten niet meer leverbaar waren, moet u deze gewijzigde bestelling eerst terug goedkeuren voordat wij deze in uitvoering nemen.

  7. Hoe volg ik de status op van mijn bestelling?
    U krijgt van ons per e-mail de status van uw bestelling. Indien de status van uw bestelling wijzigt wordt dit per e-mail aan u gemeld. U kan de status van uw bestelling ook volgen via de knop "bestelstatus" die u ziet indien u aangemeld bent boven aan de pagina.